Accountmanager Binnendienst

Met hoogwaardige producten als kreeft, oesters en schelpdieren bedienen wij een veeleisende markt. Als Accountmanager Binnendienst ben jij dé schakel tussen klantwens en ons aanbod. Je weet wat er speelt in de branche, denkt mee met klanten en met je commerciële skills til je onze service naar een hoger niveau.

 

Wat ga je doen?

Als Accountmanager Binnendienst ben je een essentiële kracht binnen onze commerciële afdeling. Jij bent hét aanspreekpunt voor jouw klantportfolio en samen met je collega’s zorg je voor de proactieve verkoop van onze hoogwaardige schaal- en schelpdieren.

Je bouwt langdurige klantrelaties verder uit, weet commerciële kansen snel te signaleren en denkt mee in oplossingen die écht waarde toevoegen. Of je nu vanuit kantoor schakelt of af en toe op klantbezoek gaat – jij weet als geen ander hoe je klanten kunt blijven binden en boeien.

Daarnaast analyseer je regelmatig verkoopresultaten en markttrends. Met jouw inzichten draag je bij aan het commerciële succes van het team en zorg je voor stabiele en duurzame groei van jouw accounts.

Wat kun je van ons verwachten

We vinden het belangrijk dat je bij ons goed op je plek zit. Niet alleen qua functie, maar natuurlijk ook qua arbeidsvoorwaarden. Als je bij ons aan de slag gaat, kun je daarom het volgende verwachten:
  • Vrijheid en verantwoordelijkheid: Jij krijgt de ruimte om zelfstandig jouw klantenbestand te beheren en uit te breiden;
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden: een aantrekkelijk salaris, pensioenregeling en uitzicht op een vast contract;
  • Persoonlijke groei: Je krijgt volop kansen om je commerciële skills verder te ontwikkelen. Wil je doorgroeien? Dan kijken wij graag met je mee;
  • Gezondheid & welzijn: Dagelijks verse maaltijden in ons bedrijfsrestaurant, gratis fruit én korting op je sportabonnement of Lease a Bike-regeling;
  • Extra’s die het verschil maken: iedere vrijdagochtend een smakelijke traktatie, personeelskorting, sportieve teamuitjes en etentjes in gezellige restaurants.

 

Wat vragen wij van jou?

Wij zoeken een collega die beschikt over een positieve instelling, die graag samen aan groei en succes werkt. Voor de klant én voor De Meulemeester.  Verder is het belangrijk dat jij:
  • Beschikt over minimaal mbo werk- en denkniveau, en een aantal jaren ervaring in een soortgelijke functie
  • Commercieel ingesteld, communicatief sterk en weet je anderen te overtuigen;
  • De Nederlandse en Engelse taal goed beheerst, in woord en geschrift. Spreek je nóg een taal? Dan is dat een mooi pluspunt;
  • Planmatig werkt en analytisch denkt.

 

Waar kom je terecht?

De geschiedenis van De Meulemeester gaat maar liefst 155 jaar terug in de tijd. In 1870 begon het familiebedrijf De Meulemeester in de oesterkweek en inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een specialist in met name kreeften, oesters en andere schelpdieren. Sinds april 2025 is De Meulemeester overgenomen door Adri & Zoon, totaalleverancier in vis, schaal- en schelpdieren.

De baan voor jou gevonden? Solliciteer direct

Ben jij klaar om jouw commerciële talent in te zetten binnen een bedrijf met een rijke historie en mooie toekomst? Stuur vandaag nog je CV en motivatiebrief naar hr@adrienzoon.com. We maken graag vrijblijvend een afspraak met jou bij ons op kantoor.